Once again it's sunday.

Go kväll!
Söndag är det nu och ännu en sådär lagom jobbig vecka.. Helgen har varit jätte bra.. Har bara tillbringat den med min pojkvän Daniel. Jaa, jag har skaffat pojkvän! Världens underbaraste.. Så fin. Han heter Daniel är 21 år och bor i tyresö och jag är såå kär. Kan inte få nog av den karln och det är den underbar känsla! Så vi har varit med varandra hela helgen och har varit tillsammans idag 19 dagar. Hihi! Såg en asbra film som går på bio men som vi laddade hem och det var mirrors. Asläskig men skiiitbra! SE DEN. Vet inte vart jag ska börja.. Sommaren var jättebra.. Magaluf resan var kanon. Ska ladda upp bilder sen. Och nu är jag tillbaka i skolan. Började skolastarten med att jag gick ut på praktik i 8 veckor på Hotell Scandic Alvik och det var heelt underbart. Fick så många nya vänner och kom överens med exakt alla! Många roliga fester blev det och har fortfarande kontakt med många av dom. Tatuerade mig med en av receptionisterna där som heter Pernilla som jag blev otroligt bra vän med vi bestämde oss för att göra det tillsammans. Jag gjorde 3 strjärnor för mig och mina två syskon. En stor för brorsan, en mellan för syrran och en liten för mig.. Det blev grymt snyggt. Ska ladda upp en bild på den med. Pernilla gjorde en assnygg tribal på ankeln. Så har jag fått jobb där efter gymnasiet så det känns gryymt. Min nästa praktik i 8 veckor sker på konferensvadelningen på grand vilket kommer bli otroligt kul och en otroligt bra erfarenhet. Om 1 månad och 3 dagar sticker jag och mina föräldrar till Thailand. Vi ska vara där i två veckor och på först en vecka på hotell och sen över jul i hus. Kommer bli såå najs. Min syster och hennes pojkvän är redan  där och har varit där i ungefär en månad och ska vara där i en månad till. Snacka om bruna dom kommer vara men får ta igen mig när jag kommer ner och vi ska ha så sjukt kul. Det här var liiite.. av det som har hänt och av det som komma skall. Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på sanningens ögonblick.
See yah!

Min äälskling <3

Kommentarer
Postat av: Daniel Larsson

Han heter Daniel är 21 år och bor i tyresö och jag är såå kär. Kan inte få nog av den karln och det är den underbar känsla!



1. Jag heter fortfarande Dunderdan.



2. Jag bor i TROLLBÄCKEN, vill inte förknippas med Tyresö.



3. "Och det är EN underbar känsla" Sluta skriv som om du vore TURRE!

2008-11-09 @ 22:45:00
URL: http://ghettopojken.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, hur får du det där till turre? och vem är det som försöker vara det förresten? Ghettopojken?

ses sen älskling, puss

2008-11-10 @ 17:42:59
URL: http://klassiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0