bara två dagar kvar tills helg

och långsamt går det.. är så skoltrött så det är helt otroligt. Sitter på min lektion och vår lärare förhör oss på vilka de störta turistattraktion i Sverige och jag är måttligt road.. Eftersom Lennart är sådär förtjust i mig så vad jag än säger så är det ändå fel så jag har gett upp för länge sen. I helgen ska jag i alla fall gå på bio med Daniel och se Saw 5, någon som sett den? Får se om jag klarar av hela filmen ut.. det vet man aldrig med mig.. Men ska försöka att inte hålla för ögonen mer än halva filmen.
På lördag ska jag antagligen ut på krogen med Sandra och Pernilla. Men inget är 100 än. Vi håller på renovera på mitt jobb på 7eleven så har varit ledig i 2 veckor och nu är det min sista lediga helg sen back to work och då vill jag ut.


Idag är det prick en månad kvar tills vi drar till Thailand. SHIT! Ska bli så sjuuukt härligt. Och saknar min syster så otroligt mycket så ska bli så mysigt att få träffa henne igen.


Nä, nu måste jag koncentrera mig i alla fall liite på lektionen. Tjo!





Snart är vi där



 


Kommentarer
Postat av: sandrish

uhja, den är inte så läskigt men äcklig. tänk dig själv att stå i ett rum när väggarna kommer emot dig och det finns ingen annan utväg än att bli mosad. fy! ;o

och nu blickar vi alla ögon mot vår kära Lennart. <3

2008-11-12 @ 09:44:01
Postat av: Malin

Utgång i helgen? Finns det kanske sällskapsplats för en liten Malin? =) vore as kul å träffa er igen! :D

Och det där om lennart...han va inte mycket bättre mot oss..den mannen alltså...^^

2008-11-12 @ 17:56:44
URL: http://mjwinter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0