trötter

hellohello
I'm back. Min 18 års dag var jättebra, kunde inte ha blivit bättre.
Började med att jag gick hem till min vän Tania och vi gjorde oss redo för att gå på gabbes begravning.
Det kändes bra.. Hade haft tvivel några dagar innan på om jag verkligen skulle gå men jag beslutade mig för att göra det.
Vi mötte cornelia runt 12 och sen så begav vi oss mot skogskyrkogården.
Det var en jättefin begravning men självklart jobbig. Jag är väldigt glad att jag gick på den för efteråt så kände jag mig så lättad. Äntligen så började man förstå, äntligen så fick man säga hej då ordentligt.
Dom sjöng en av mina favoritlåtar som heter "bara om min älskade väntar" så otroligt fint.

När jag kom hem så var jag rött stressad. Fick snabbt hoppa in i duschen och göra mig iordning och sen hjälpa till att bära ner allting till lusthuset. Sne kom alla gäster och vi började firandet. Fick jättemånga fina presenter och flera underhållande, pinsamma men väldigt roliga tal. Haha! Har inga hemligheter kvar.
Runt halv tio så började vi röra oss in mot stan. Jag, alla mina vänner, Syrran, syrrans kille simon och bror min. Underbart med hela syskonskaran ute på stan. Vi åkte till gamla stan och gick in på klubben huset där mina tre vänner Carro, Isa och Amanda väntade, plus min tränare mange och hans kompisar. Det första jag fick när jag kom in var en vinflaska av min gulliga tränare! Tack Mangnus! (som jag halsade i mig på två röda) Sen var det bara att festa.
Kom hem runt 4 och slocknade direkt. Gick upp tio och begav mig till jobbet. Haha! Underbar avslutning.
Had ene sjukt underbar kväll som jag aldrig kommer att glömma, min dag kunde inte ha blivit bättre och jag vill tacka alla som var med och firade! Love you all.
Nu ska jag på bio med systerdyster. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0