Grattis Tania!

Lite sent nu men som sagt så har jag inte orkat blogga.
Men vår älskade vän Tania fyllde 18 år i måndags (2 juni) så vi beslöt oss för att överraska henne lite.
Agnes, Hannah, Cornelia, Malin, Sara och Rebecca möttes i liljeholmen vid två tiden så gick vi in på konsum och handlade en massa godsaker till vår mysiga pick-nick.
Cornelia och Agnes gick och mötte Tania som inte hade någon aning om vad hon skulle göra men innan så hade dom bett två jättetrevliga byggkillar att följa med och överraska henne och Oj vad dom överraskade henne.
Cornelia och Agnes hoppade in i ett par buskar och så gick byggkillarna, Andreas och Marcus som dom hette, fram till Tania och började driva med henne.
Andreas: Är det du som är Tania?
Tania: Eh, ja?
Andreas tar upp sin kniv och tittar på den.
A: Jag har hört att du tjaffsar med min lillasyster?
T: va? nej?
A: Varför tjaffasar du för?
Så höll dom på sådär ett tag och sen så tog han fram en bukett med blommor som dom hade plockat på vägen
och gav dom till Tania och sa grattis så hoppade Cornelia och Agnes fram. Haha! Det var riktigt kul.
Sen så kom dom till oss och så hade vi en väldigt mysig dag.
Jag, Tania och Cornelia har beslutat oss för att gå på Gabbes begravning. Tyvärr så är den just den dagen som jag borde vara som gladast på min 18-års dag. Men jag har bestämt mig för att ändå gå.
Så den 27 juni så tar vi farväl av dig Gabriel.

Nu ska jag iväg till jobbet.. Tjo!

Dagens låt: Creedence Clearwater Revival- Have you ever seen the rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0