Bulgarien 08

hejhejhej!
det var ett tag sen jag bloggade.. känner att man börjar komma på fötter sakta men säkert.
Bulgarien var bäst. Har haft helt sjukt kul!
Kan tyvärr inte berätta allt om våran trip, men vi gjorde bland annat:
Gick på museum
Vandrade i bergen

Var på en spaanläggning och badade, fick behandlingar
Bodde på ett spa hotell
Shoppade
Besökte gamla städer
Gamla byar
Festade, solade och bara PARTADE, såklart!

Vi hade helt underbart skoj!
Tyvärr så kunde jag aldrig släppa helt det som har hänt här hemma.
När vi var och besökte en av Bulgariens äldsta kyrkor så beslöt jag mig för att tända ett ljus för Gabbe. Så nu har det brunnit ett ljus för dig min vän i en av Bulgariens äldsta och vackraste kyrkor.

Som sagt så var det en underbar resa som jag verkligen behövde och jag kan nog lugnt säga att jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Men nu ska jag duscha.
lite bilder kommer här.

image150 image151image152
image153image154image155image156image157image158

Väääldigt några av bilderna men i alla fall en liten försmak!
1. Flickorna uppe i bergen 2. Mandus får en lap-dans av petter (?) 3. Petter, sådär härligt osexig!
4. Petter med Emelie och Sophie 5. Mys på balkongen 6. Jag och Emelie
7. Vår dans! 8. Lina, Petter och jag vid nattbadet 9. höm, ja? Petter, sandra och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0