3 juli

Hellos
Har haft en underbar vecka hitills och den är inte slut än. I måndags så hade jag en kväll på stan med min syster. Vi möttes runt 7 vid hötorget så gick vi och åt sushi i kungshallarna, sen så gick vi och hämtade ut biljetterna till filmen som vi skulle se det blev "Sex and the city". Den var helt sjukt bra. Efter att vi hämtat biljetterna gick vi till en nyrenoverad bar och satte oss och tog en varsin cider, där satt vi tills bion började. Jättemysig kväll.

Tisdag hade jag inget planerat så jag åkte och mötte Tania, Cornelia och några andra i hornstull dom satt och åt på en pizzeria så vi satt där och snackade typ hela kvällen.

Onsdags, igår då! Heeelt underbart. Aldrig shoppat så mycket i hela mitt liv. Jag fick i present av min låtsasmamma en shoppingdag på stan tillsammans med min syster och jag fick så mycket grejer. Tack Ann-marie!
Köpte en klänning, en kjol, ett par shorts, tub-top linne, en vit kofta som är skuren längs axlarna, en tjocktröja ett armband, två piercingar och två bh:ar med trosor till. Ouff, I like!
Ska försöka ta bilder på allt sen ;p
På kvällen så var det första allsvenska matchen för djurgården sen fotbolls em och även fast DIf spelade helt pinsamt dåligt och dom torskade med 2-0 så hade jag väldigt kul! Jag och min syster mötte upp vår bror efter att vi varit hemma och lämnat alla grejer som vi köpt. Vi satte oss på en Indisk restaurang och tog en öl. Sen så kom allas vår pappa så bjöd han oss på middag. Heelt sjukt underbart gott! Mhm! Mysigt att bara vara med syskonen en liten stund, har inte hänt på länge.

Ikväll, ska jag min syster och min mamma ut och käka på fridays sen får vi se vad kvällen tar oss!
Nä, nu ska jag sola. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Cicki Öhrman

Hejsan jag heter Cicki!

Och jag har bara en liten fråga angående din klänning i din blogg, den guldiga som du har i ett av inläggen i Oktober, eller om det var November.

Aja, är jätteintresserad av att köpa den iallafall:)

Har sett väldigt många med en sånn klänning men finns inte att få tag i längre, tyvärr inte vad jag har sett...

Vissa säljer iallafall kläder och sånt på bloggen, hoppas att detta skulle vara okej:)?

Vore snällt med svar iallafall:)

2008-07-11 @ 22:12:03
Postat av: Larsson

DIF ÄR ALLTID DÅLIGA ;)

<3

2008-09-11 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0