Det borde vara olagligt

Att vara såhär trött.
Jisses.. Mina ögon går i kors bara för att jag är sååååå sömnig. Det kan ju inte vara hälsosamt?
Aja, var i skolan idag (sooom vanligt) och det var lika segt (sooom vanligt).
Är redan skoltrött och det har bara gått... 3 dagar på första veckan efter lovet. Buhu!
Typ en miljaaaard dagar kvar tills nästa lov. Jag och Emelie satt och räknade ut idag att det bara är tre veckor mellan sportlovet och påsklovet OCH så la Sophie till att det endast är 19 veckor kvar tills det är sommarlov! TJOLAHEJTJOLAHO!
Jag sitter faktiskt och kollar på grammisgalan, den grammisgalan som min bror INTE fick delta i. Låten fick inte tillräckligt många röster på internet så dom fick inte chansen att delta. That suckish!
Jaja, det kommer fler chanser!
Asså, jag har lite smått panik! Jag måste ju skaffa ett jobb?! Herregud! Jag ska liksom till Thailand på praktik med några tjejer i klassen snart och så måste jag betala biljetten själv, och sen ska jag till Ayia napa, eller typ Rhodos med Johanna i sommar, och kaanske Mallorca med Patrick. Ja, men lycka till med att få ihop ekonomin till det! :p
Det är ju bara julafton och födelsdag en gång om året.. Hmm, måste tänka ut en plan. Äsch, jag får helt enekelt börja söka jobb, det får bli så. Om man vill bli rik får man ju slita, men grejen är att jag tycker att jag sliter som in i.. Sjuttsingen? vi tar helvete :p i skolan och där går man ju gratis? Man borde ju få betalt, så mycket som man sliter och kämpar. Just nu kämpar jag med att hålla mig vaken på lektionerna och inte hamna i catfight med min lärare (Lennart) Nu kanske ni undrar, catfight? Tro mig med Lennart är det Catfight. Han diggar inte mig och jag diggar DEFINITIVT inte honom. Men men, men kan ju inte bli älskad av alla, vad ska man göra? Han har fått för sig att jag är med i nåt gäng i min klass. Att jag och fem tjejer till i min klass har bildat ett så kallat "gäng" som typ gör allt för att göra så att hans liv känns meningslöst. Lennart, jag önskar att det var så men så är icke fallet.
Nu är det i alla fall bestämt att vi ska till romme med skolan! Yeah baby yeah! Vi fick inte chansen att åka förra året för att året innan dess så hade eleverna missköts sig. Alltså dom hade krökat på resan dit och hem, vilket vi inte ska göra i år... Japp. Känns som att jag har så mycket planerat.
25/1-27/1:
Åland med laget. Ska det bli kul eller? Yeah!
Sportlovet:
Vallentuna som gäller. Det är dags nu måste spendera lite tid med hästarna.
Påsklovet:
Bruksvallarna med Daniel och company! Asså, Weeiijo! Party!
Mars nångång:
Mallis med Patrick. Det lär ju inte hända om inte jag vinner på triss "Plötsligt händer det" Yeah right!
Men du får ha det så kul i mallis älskling... Utan mig. :(
28-30 Mars:
Morfar fyller 90. Då är det ferre i Växjö med släkten! Ouff, I like!
Maj:
Kanske Bulgarien (sunny beach) med klassen på studieresa. Haha! Sunny beach av alla ställen men så är det. Alla Hotell tvåor får åka dit för en studieresa och eftersom rektorn är från bulgarien så blev det så. Men det är bara om skolans ekonomi tillåter.

Det är typ det.. Och sen Johannas och min resa som vi ska planera i veckan :D
Men nu ska jag fortsätta att kolla på grammisgalan. Ni får ha det jävligt najs hoes and bros!
Gosemos!/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0