typiskt

När jag väl samlat mod för att ringa och beställa tid för klippning så svarar inte min frisör. GAH!
Jag vill egentligen inte klippa mig men nu är håret väääldigt långt och slitet så det är tamigfan dags. och det är faktiskt fräscht när det är nyklippt, bara det blir bra! Hoppas hoppas! Vill klippa lugg men vågar verkligen inte. Tänk om jag ångrar mig eller det blir fel.. usch usch, nej nej! Lugg eller inte, vad sägs? Är vääldigt rädd om mitt hår tror att det flesta tjejer är det, eller? har jag fel? Jaaajaa, ska försöka att få tag på henne lite senare.
Såg nyss en reklam om att Desperate Houswives har premiär snart! Wihio, finally! Sån jävkla klockren serie!
Juste, vill passa på o gratta min älskade vän Malin på 18-års dagen. GRATTIS HJÄRTAT! Du börjar redan se äldre ut ;) haha! Men nä, nu kan jag inte sitta här längre.. ska iväg till dansen snart! Tjing!



Dagens låt: The goo goo dolls- Iris

Kommentarer
Postat av: sandrish

ja tror du kommer passa i lugg, men frågan är om du ska klippa de elr inte? :D

2008-04-03 @ 19:57:57
Postat av: H

När ska jag fåååå klippa dig?

2008-04-03 @ 21:00:31
URL: http://hannahhs.blogg.se
Postat av: Klassiska

Sandrish, klippa eller inte klippa, det är frågan? :p
H, du ska få färga mitt hår defentivit. Beställde tid för klippning idag men nästa gång, lääääätt!

2008-04-03 @ 22:14:44
URL: http://www.klassiska.blogg.se
Postat av: Malin

Nejmen tack sötnos :)

2008-04-07 @ 00:02:44
URL: http://mwinter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0